I am not YogaPants. Calling Out YogaPants

Share your experiences with the opposite sex. Suggest ways to improve your success. Analyze the behavior of females in real life and online. Rant and rave about females. Show the importance of looks pertaining to attracting females and other social situations. Discuss aesthetics and the science of attractiveness. Exchange health, nutrition and looksmaxing tips.
PostThis post by theboss was deleted by puanewb on Fri Jun 05, 2015 7:40 am.
Reason: Requested



theboss wrote:alienfranco:"Hey guys, I got rejected by yogapants and therefore I'm not her "

Very convincing faggot
Think you spic retard. Why would I admit to that when I could have just paid a busty Indian prostitute to fuck me and snap a picture of that? Apparently I paid a busty Indian prostitute to take that verification pic for me. Surely I could have paid her to let me fuck her and take a picture.
https://omegamalemanifesto.wordpress.com http://8ch.net/incel/ Autist/Aspie Crew Anti-natalist Crew NEETcel Crew Escortcel Crew (semi-retired alum) White Colonial Game Crew (retired alum)
If you're not Chad, YOU WILL NEVER RAWDOG THIS HIGH E ANGEL
PostThis post by theboss was deleted by puanewb on Fri Jun 05, 2015 7:40 am.
Reason: Requested

theboss wrote:Holly shit, I hope you're joking. If not then you truly are really, really, stupid
I am not joking. She played me like a fiddle. She used me. I'm from the same area. I'm autistic. She saw me as an easy target. She was rather bored because she only has like 1 class and no job and her boyfriend works. I was basically just her amusement. You don't believe that nasty narcissistic women like this exist? I may be autistic but I didn't sense for a second that she was attracted to me in-person. Yet she was claiming that she was later that day when we were messaging. I get laid once in a blue moon so I think I'm capable of being able to tell. She was telling me blue-pilled shit like she thought I was normal. When I knew I was being autistic and socially awkward as fuck.
Last edited by alienfranco on Tue Jun 02, 2015 12:55 am, edited 1 time in total.



PostThis post by theboss was deleted by puanewb on Fri Jun 05, 2015 7:40 am.
Reason: Requested

Idk what the fuck is going on, do the mods really think I'm an alt? Are all y'all tetched? This is fun though :mrgreen:

smike wrote:Idk what the fuck is going on, do the mods really think I'm an alt? Are all y'all tetched? This is fun though :mrgreen:
3DFA thinks you are one of my alts because you're also in my city. :lol:



I'm not in your city. I'm in Louisiana. I'm on a mobile can that fuck shit up that bad?

smike wrote:I'm not in your city. I'm in Louisiana. I'm on a mobile can that fuck shit up that bad?
Beats me. 3DFA claims you are my alt. lol.

I think it was done in the ballroom by Mrs. White with the revolver......
PostThis post by theboss was deleted by puanewb on Fri Jun 05, 2015 7:40 am.
Reason: Requested

What would yogapants gain by posting a vocaroo? If she confirms that she is a legit female, then she is a narcissistic troll who preys on autistic posters. No one on this site would ever trust her. Of course it might clear my name. But then you fucks might say that I hired a prostitute to speak anyway. lol.

LOL @ the autistic retards on this thread for actually believing I could pull off YogaPants. I'm the least autistic autist in this entire thread.
Last edited by alienfranco on Tue Jun 02, 2015 1:25 am, edited 1 time in total.

alienfranco wrote:What would yogapants gain by posting a vocaroo? If she confirms that she is a legit female, then she is a narcissistic troll who preys on autistic posters. No one on this site would ever trust her.


Dude you need to go back to work
PostThis post by theboss was deleted by puanewb on Fri Jun 05, 2015 7:40 am.
Reason: Requested

theboss wrote:fighternotalover did it and I don't consider her a narcissistic troll nor do most people here. It's just so fucking obvious it's you. Just log out and come back tomorrow pretending you didn't see this thread
You are such a dumb spic. You don't get it.

So much cringe... this is what I've been missing!? I fucking love it!

Please, continue pretending to be a woman. This amuses me greatly.
Image
German/Mexican Aesthetics Crew

"Perfection is not attainable, but if we chase perfection we can catch excellence."

"There are two primary choices in life: to accept conditions as they exist, or accept the responsibility for changing them."

"Many of life’s failures are experienced by people who did not realize how close they were to success when they gave up."

compare my real female alt to YogaPants and you be the judge you fucking retards. You actually think I'm capable of faking YogaPants? My real alt is so obviously male (but full of lulz). And my real alt also has a 100% match on the IP. YogaPants does not.

See I sacrificed my alt just now to make a point. I had a lot of fun trolling with that alt. I'm going to miss it. :(

my alt: search.php?author_id=241&sr=posts
YogaPants: search.php?author_id=4107&sr=posts
YogaPants2: search.php?author_id=4878&sr=posts

You have to be fucking ASPIE to not be able to tell we are two different people. Fucking social retards on this website. Except for the chick (lovernotafighter), the transexual (FuckThis) and the normie dudes like Ignobilid. Women are intuitive by nature. And Ignobilid is not socially retarded.

Nerzhus, you are a neurotypical slayer. You should know better. I thought your social intelligence was better than this.

Ok, YogaPants had me guessing until that bit about never having an orgasm. That is not typical of slutty chicks. If YogaPants is real then she's crazy as fuck and might be a ritualistic cannibal.

I have actually seen confirmed autists mimic people suprisingly well, that being said I really don't think YogaPants is Alienfranco. I don't think it's a real girl either, but Alienfranco says they have met up blah blah blah....

Then I get called out as an alt when I'm not, and told that I am located in Toronto. I am real fucking far from Toronto, so now I think YogaPants is a real live ritualistic cannibal.
PostThis post by cats was deleted by puanewb on Thu Mar 10, 2016 11:26 am.
Reason: Requested via PM

cats wrote:Just lol @ franco's desperate excuses.

Franco you got outed as a total psychopath. I don't even think you're autistic, I think you are a legit psychopath. They should lock you up and throw away the key.
You are a retard. Her IP is different. She's in the same city as me. What is so hard to understand about that? You think I have two unique IPs in my household dumbass? I won't even buy a bitch a McFlurry. And you think I have two different IPs in the same city? You're a virgin loser who lacks any social skills. You can't even tell that me and YogaPants are different. Look at my real alt buddy boyo. That is what me pretending to be a chick is like.
PostThis post by cats was deleted by puanewb on Thu Mar 10, 2016 11:26 am.
Reason: Requested via PM

cats wrote:"dumbass"

You're slipping, that's YogaPants's line :lol:
You're not even addressing my points. DIFFERENT IP. SAME CITY. What's so unusual about that you kissless handholdless virgin?

smike wrote:Ok, YogaPants had me guessing until that bit about never having an orgasm. That is not typical of slutty chicks. If YogaPants is real then she's crazy as fuck and might be a ritualistic cannibal.

I have actually seen confirmed autists mimic people suprisingly well, that being said I really don't think YogaPants is Alienfranco. I don't think it's a real girl either, but Alienfranco says they have met up blah blah blah....

Then I get called out as an alt when I'm not, and told that I am located in Toronto. I am real fucking far from Toronto, so now I think YogaPants is a real live ritualistic cannibal.


You don't think I'm real cause my posts about myself are all lies. I also told Alienfranco a bunch of lies, I had a feeling he would go full retard and post shit on me. Alienfranco, don't you think its weird that a mid 20's person is still in school? Maybe I work some nights but for certain reasons (Can u take a guess?) I don't want you to know where. You post pics of your cum covered ex and think Id trust you with my info? Dont you think its weird I showed you my ex but not my current bf? It's cause he doesn't exist, I was just going along with the shit I posted here. I lied about my family too, af come by on a weekend and look how many cars are in the driveway XD
I lied about where my parents are from too, had to tell you lies cause I had a feeling the crazy would come out eventually.
Lol if u believe ppl from the internet
signature removed
PostThis post by cats was deleted by puanewb on Thu Mar 10, 2016 11:26 am.
Reason: Requested via PM

if yogapants can make a vocarroo IN THE NEXT 10 MINUTES i will believe she is a real person but of coarse that wont happen
viewtopic.php?f=2&t=41769

^ click the link if you havent already

chadD24 wrote:if yogapants can make a vocarroo IN THE NEXT 10 MINUTES i will believe she is a real person but of coarse that wont happen


Stop sending dick pics to girls u freak
PostThis post by cats was deleted by puanewb on Thu Mar 10, 2016 11:26 am.
Reason: Requested via PM

cats wrote:Listen bud, we've gone over this a million times, you're just going to make some retarded excuse again.

1. Your IPs are in the exact same location. Same city, same postal code, same latitude and longitude.
You gotta be fucking shitting me. Alright cats, show me proof in PM that you know my postal code, latitude and longitude. I don't think you can gather all that info from an IP address.

2. You talk about each other in posts all the time. You know intimate details about each other that no one else would know. For some reason she thinks you're cute and she just happens to be the only person you've sent a picture to. You just happen to know her address. Riiiiight.
We talked for a few days before we exchanged pics and numbers and shit. That's why I trusted her. I don't trust a lot of people.

3. You've admitted you have a bunch of female alts, even ones that are using a proxy so we can't track you. You just fucked up with this one.
I only have 2 alts idiot. 69 posts on the one I posted in the thread. And a few posts in another. That's not "a bunch of female alts". :lol:
PreviousNext

Topic Tags

Return to Shitty Advice

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 62 guests