Incel faps to his sister banging Chads in her room.

Share your experiences with the opposite sex. Suggest ways to improve your success. Analyze the behavior of females in real life and online. Rant and rave about females. Show the importance of looks pertaining to attracting females and other social situations. Discuss aesthetics and the science of attractiveness. Exchange health, nutrition and looksmaxing tips.

I'm a 23 yr old male FA kissless virgin. I have sort of accepted my fate. I still live with my parents [obviously] and have one sibling: a sister. I got the short end of the stick [literally] we're both 5'7" and I'm acne ridden and below average looking whereas she's conventionally attractive and thin.

She's 16, was away for a year and came back a few months ago. I think she's started to realize the power she has now as she brings back 2-3 different guys a week and as fate would have it her room is next to mine so I hear it all... the headboard banging, the bed squeaking, the moaning, the "f-fuck fuck I love you".

One time they thought they were home alone so they were really going at it thud squeak thud squeak thud squeak ah-AH-AHHH thud squeak and I just started jacking off to them banging and pretending I knew what it was like to be so desired and wanted.

I came into my hand and rushed to the bathroom to wash it off and looked at the mirror in despair and loathing at the face that stared back at me.

The worst is both that I bump into the guys [always tall and/or handsome...] sometimes and they look at me smugly with such pity and disgust as if someone like me could ever be related to her (and truth be told if only I were born a girl...) and also that our mother doesn't seem to mind that she brings all these strangers into our house and she doesn't even have a boyfriend... probably 10 UNIQUE people a month.

tl;dr: I now almost always jerk off when I'm laying in bed listening to my sister going at it next door..

http://www.reddit.com/r/ForeverAlone/comments/31f020/my_guilty_confession/
gfs: 0
kisses: 0
handjobs: 0
blowjobs: 0
intercourse: 0
Creep shamed:

Last updated: 11.04.15



PAIN
SUFFERING
FUCK
I HAVE A STRONG PAIN IN MY CHEST

Image

THE STRONG FEELS IN THIS POST

im crying
:uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi:
Image

Just lol at him not accepting his fate as future ER
Besser widerlich als wieder nicht






JUST GO ER.
AT THIS POINT YOUR DONE FINISHED
THATS WHEN YOU KNOW ITS OVER.

I WANT TYGER TO PUSH THIS GUY OVER THE EDGE AND MAKE HIM ER.
KILL HIS SISTER
KILL THE 100 JOCKS SHE FUCKED
LET THE ANGER FLOW THROUGH HIM
HE IS BROKEN
YOU CANT RECOVER FROM THIS
ITS OVER FOR HIM

lol most sluthaters frequent sites like the misc, SAS, reddit, 4chan, etc.. I wouldnt be surprised if a sluthater wrote that
If you are reading this, you are sub5, there is no other explanation for your lack of success with women. Anything else is just coping.

I don't know what's more pathetic. That his 16 year old sister is having sex with 10 UNIQUE guys a month (I wonder if she's using a condom with all these dudes?!). Or this 23 year old is jacking off to sounds of his hot sister fucking these Chads and his sister catches him with his cum in his hand mid-bathroom run.
https://omegamalemanifesto.wordpress.com http://8ch.net/incel/ Autist/Aspie Crew Anti-natalist Crew NEETcel Crew Escortcel Crew (semi-retired alum) White Colonial Game Crew (retired alum)
If you're not Chad, YOU WILL NEVER RAWDOG THIS HIGH E ANGEL

Sounds like a typical story a Sluthate incel would write.
Image

Image

Wtf kind of 16 year old girl bangs 10 new guys a month at her parents house...120 a year
Image

Is this real life? 120 UNIQUE COCKS A YEAR?! :lol: duuuuuuddddeee

I know women are slutty these days. But come on!

Is the brother telling the truth? Or is he exaggerating the amount of guys his sister fucks to fuel his masturbatory cuckold fantasies?

alienfranco wrote:Is the brother telling the truth? Or is he exaggerating the amount of guys his sister fucks to fuel his masturbatory cuckold fantasies?


Lol ,@ thinking it must be an exaggreration, goes to show how little u guys know about females. U still in some fucking blue pill narrative where girls are innocent angels.

Newflash: Modern women fuck so much their pussy are torn apart on the regular.

as i mentioned before chicks at age 12-16/17 fuck like rabbits and they do it for pure fun of it no m games attached
Nikola Tesla
Perhaps the male in human society is useless. I am frank to admit that I don't know. If women are beginning to feel this way about it--and there is striking evidence at hand that they do--then we are entering upon the cruelest period of the world's history.

lol 10 guys is a conservative number. she fucks even more when she is a chads house
Image

Holy shit if his sister is such a whore I'm sure she would fuck big bro. What a fucking pussy for not even attempting to slay that prime jb.

Sometimes I think there are guys out there waging psychological terrorism on men by posting shit like this. There's no way that society can endure this kind of imbalance and humiliation for much longer. On an individual scale maybe but not an entire hemisphere. Bad shit is just gonna keep happening as long as sluts act with impunity like this. There's no way this shit can be real but after the mild humiliation I endure from American females I don't put it past them. That's why the blue pill is so strong with American cucks. They literally have to be otherwise they'll lose control.
Image

Leebyunghun wrote:Sometimes I think there are guys out there waging psychological terrorism on men by posting shit like this. There's no way that society can endure this kind of imbalance and humiliation for much longer. On an individual scale maybe but not an entire hemisphere. Bad shit is just gonna keep happening as long as sluts act with impunity like this. There's no way this shit can be real but after the mild humiliation I endure from American females I don't put it past them. That's why the blue pill is so strong with American cucks. They literally have to be otherwise they'll lose control.



Legit, a Global ERing will happen soon

Topic Tags

Return to Shitty Advice

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot], Google [Bot], Ronald McDonald and 98 guests