0 matches on tinder, a week in

Share your experiences with the opposite sex. Suggest ways to improve your success. Analyze the behavior of females in real life and online. Rant and rave about females. Show the importance of looks pertaining to attracting females and other social situations. Discuss aesthetics and the science of attractiveness. Exchange health, nutrition and looksmaxing tips.

I wasn't going to come back on this site...but I guess I'm one of you guys now.



I know that feel. *hugs*
If you dont have enemies, you dont have a character.

-Paul Newman



I have well over 100+ matches on Tinder. Legit hotties too. Not that it matters too much because I'm aspie as fuck. Legit hotties only want cool guys. But you need the looks too obviously.
https://omegamalemanifesto.wordpress.com http://8ch.net/incel/ Autist/Aspie Crew Anti-natalist Crew NEETcel Crew Escortcel Crew (semi-retired alum) White Colonial Game Crew (retired alum)
If you're not Chad, YOU WILL NEVER RAWDOG THIS HIGH E ANGEL

alienfranco wrote:I have well over 100+ matches on Tinder. Legit hotties too. Not that it matters too much because I'm aspie as fuck. Legit hotties only want cool guys. But you need the looks too obviously.



This happened.

Fag wrote:This happened.
U jelly faggot. Get on my level. Tons of matches on Tinder. Some 42 year old hockey mom just now matched with me. Bitches love my face. You're just an ugly piece of shit. You can't even get one match.



>says has 1000 of matches from hotties
> SLEEPS WITH A2/10 INDIAN WHO IS FAT

JUST LOL

alienfranco wrote:I have well over 100+ matches on Tinder. Legit hotties too. Not that it matters too much because I'm aspie as fuck. Legit hotties only want cool guys. But you need the looks too obviously.


I believe you have 100 matches, thats not difficult to get, but i dont believe any of them are decent looking. Feel free to post pics and prove me wrong, i'll be waiting.
Image

Im the only person in my whole family with a retruded chin and a bimax protrusion. My face structure as a kid is infinitely times better than now...and no I don't mouth breath and yes my mouth posture is good.

Nauticalweight wrote:I believe you have 100 matches, thats not difficult to get, but i dont believe any of them are decent looking. Feel free to post pics and prove me wrong, i'll be waiting.
My girlfirend found this mestiza on my phone and flipped the fuck out. She isn't among my best. But I already ahd her pic uploaded.

Image

Nauticalweight wrote:
alienfranco wrote:I have well over 100+ matches on Tinder. Legit hotties too. Not that it matters too much because I'm aspie as fuck. Legit hotties only want cool guys. But you need the looks too obviously.


I believe you have 100 matches, thats not difficult to get, but i dont believe any of them are decent looking. Feel free to post pics and prove me wrong, i'll be waiting.




inb4 he posts 2/10 disgusting ethnik whale again

alienfranco wrote:
Nauticalweight wrote:I believe you have 100 matches, thats not difficult to get, but i dont believe any of them are decent looking. Feel free to post pics and prove me wrong, i'll be waiting.
She isn't among my best. But I already ahd her pic uploaded.

Image



Sure


you do also realize that 1 pic = bot usually?

Nauticalweight wrote:
alienfranco wrote: She isn't among my best. But I already ahd her pic uploaded.

Image

Sure
you do also realize that 1 pic = bot usually?
Image
Image

Bitches love my face. What can I say?
I don't have the social skills or the social life to keep up with a firecracker like that. Imagine if I was neurotypical. I'd be a slayer brah.

alienfranco wrote:
Nauticalweight wrote:Sure
you do also realize that 1 pic = bot usually?
Image
Image

Bitches love my face. What can I say?
I don't have the social skills or the social life to keep up with a firecracker like that. Imagine if I was neurotypical. I'd be a slayer brah.


So you actually have been diagnosed with aspergers syndrome? No troll, genuinely curious. It's almost tragic that if you can match with girls like that that you are reduced to sleeping with beasts. You must have horrendous social skills because guys with good faces have sex indirectly handed to them alot

Nauticalweight wrote:So you actually have been diagnosed with aspergers syndrome? No troll, genuinely curious. It's almost tragic that if you can match with girls like that that you are reduced to sleeping with beasts. You must have horrendous social skills because guys with good faces have sex indirectly handed to them alot
I was diagnosed with autism as a child (high-functioning). Asperger's Syndrome wasn't well known back in the early 90s. And Asperger's Syndrome was removed from the DSM-V.

Of course my social skills are horrendous. I am autistic. My girlfriend frequently points out that I don't talk much. And notices that I get anxious when I drive and in other situations. My girlfriend is accepting of my neurological disorder. Probably because she realizes that I am dating down because I have autism. And this is probably the best chance she has to have a cute white boyfriend. Dating an Aspie white guy.

But you think an extroverted club slut hottie like Kristi would be accepting of my autism when she has literally hundreds of hot, more extroverted and socially normal, cool guys matched with her in Toronto willing to fuck her? And her girlfriend would probably all think I was a weird loser.

This is why I didn't even try messaging Kristi. Because i know that she'd shoot me down within 5 minutes of conversation at a bar.

LMS was the answer wrote:Image
Image


lol at personality blue pil retards. they keep preaching us how we need to show dominance. then a good looking guy say hes a hugless virgin and get the pussy
founder of MIA THEORY

viewtopic.php?f=2&t=43930

gobman3000 wrote:alienfranco is engaging in some SERIOUS damage control right here.
virgin detected

baldingcorpse wrote:
LMS was the answer wrote:Image
Image


lol at personality blue pil retards. they keep preaching us how we need to show dominance. then a good looking guy say hes a hugless virgin and get the pussy

THIS

alienfranco wrote:
Nauticalweight wrote:I believe you have 100 matches, thats not difficult to get, but i dont believe any of them are decent looking. Feel free to post pics and prove me wrong, i'll be waiting.
My girlfirend found this mestiza on my phone and flipped the fuck out. She isn't among my best. But I already ahd her pic uploaded.

Image


I think she is very cute and would eat broken glass and acid just to be with her

totally jelly

Lmao that sucks bro
I took a shitty aspie pic laying in bed with my hair looking messy as fuck and a troll bio and i still got like 30 the first week
Image

backagain wrote:
baldingcorpse wrote:
lol at personality blue pil retards. they keep preaching us how we need to show dominance. then a good looking guy say hes a hugless virgin and get the pussy

THIS


THIS IS A BOT. I am not coping or deluded or blue pilled but this specifically is a bot or a bait of some sort. I was talking to a girl and asked her a question about what age most girls have as a cut off, her answer was the EXACT same as the above "I hope I'm not disappointed(gives number)". Look at how fucking random this girl says that, most people would have had some response.

Lol, I thought I was aspie

just lol,I live in toronto and I got those matches as well, they are bots you stupid fuck lol
Next

Topic Tags

Return to Shitty Advice

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 102 guests