If you missed out on dorm sex you should kill yourself

Share your experiences with the opposite sex. Suggest ways to improve your success. Analyze the behavior of females in real life and online. Rant and rave about females. Show the importance of looks pertaining to attracting females and other social situations. Discuss aesthetics and the science of attractiveness. Exchange health, nutrition and looksmaxing tips.

short bald ugly wrote:
Iced Earth wrote:Oh come on,you want to have your first experience with a hot skilled escort,not some awkward sex.


Yeah, that's how I had my first experience.

Anyway I was prematurely bald at the age dorm sex was taking place, so no need to kill myself, I was already sexually dead then.


you're a manlet and a premature baldcel? fuck, nature can be so cruel



dat feel wrote:
short bald ugly wrote:
Yeah, that's how I had my first experience.

Anyway I was prematurely bald at the age dorm sex was taking place, so no need to kill myself, I was already sexually dead then.


you're a manlet and a premature baldcel? fuck, nature can be so cruel


Yup. Acknowledged the cruelty mother nature bestowed upon me. I really do wanna fuck with nature a lot since nature really fucked with me.
5'6" manlet
thin framecel
unable to put on muscle or bulk up
baldcel
ethnic-looking
small recessed chin
no defined jawline
"boxhead"
lower + middle facial thirds combined = size of upper facial third
baldness-inflicted uneven facial thirds
short-sighted
overgrown body hair
41 years old
net worth < $100.000.00
Socially outcasted my entire life

Pleosthene wrote:
dat feel wrote:
you're a manlet and a premature baldcel? fuck, nature can be so cruel


He said he's ethnic too


Image



Pleosthene wrote:
dat feel wrote:
you're a manlet and a premature baldcel? fuck, nature can be so cruel


He said he's ethnic too


Mixed ethnic. Not black though, but Southern European/mid eastern ethnic.

short bald ugly wrote:
dat feel wrote:
you're a manlet and a premature baldcel? fuck, nature can be so cruel


Yup. Acknowledged the cruelty mother nature bestowed upon me. I really do wanna fuck with nature a lot since nature really fucked with me.


Image



I missed out on dorm sex at 18. However, at 23 I banged 5 girls in their dorm rooms.

2 of the girls were 19 (freshmen), one was probably over 21, and the other two were 20.

Let me tell you something about dorm sex: it sucks. If the girl has bunk beds, it is fucking rubbish. I had people (her roommate & her roommate's bf) walk in on me banging one of the girls multiple times. No privacy. It's legit awful.
Two or three surgeries away from being Ja Rule gang.

Image
Image

lol funny this. i wasnt interested in girls back in HS. i felt most of them were to immature and like to play mind games. i could never tell if a girl was into me ever because of this. also i was made to believe that girls are a waste of time and you go to school to learn not get gfs. "the guys who chase after girls all day are going to work at Mcdonalds." thx parents and teachers
Image
just lol at your life if girls aren't smiling at you like this

SupportLocalSluts wrote:I missed out on dorm sex at 18. However, at 23 I banged 5 girls in their dorm rooms.

2 of the girls were 19 (freshmen), one was probably over 21, and the other two were 20.

Let me tell you something about dorm sex: it sucks. If the girl has bunk beds, it is fucking rubbish. I had people (her roommate & her roommate's bf) walk in on me banging one of the girls multiple times. No privacy. It's legit awful.


Surely you could of found a more private place to do it though?

I'd believe it sucks though. I lost count of the number of times I walked into a hostel room I was staying in, only to find a couple banging on a bunk bed. I would hate to have sex under those conditions. I've even chucked a few condoms their way from my bunk bed in sheer frustration.

short bald ugly wrote:
SupportLocalSluts wrote:I missed out on dorm sex at 18. However, at 23 I banged 5 girls in their dorm rooms.

2 of the girls were 19 (freshmen), one was probably over 21, and the other two were 20.

Let me tell you something about dorm sex: it sucks. If the girl has bunk beds, it is fucking rubbish. I had people (her roommate & her roommate's bf) walk in on me banging one of the girls multiple times. No privacy. It's legit awful.


Surely you could of found a more private place to do it though?

I'd believe it sucks though. I lost count of the number of times I walked into a hostel room I was staying in, only to find a couple banging on a bunk bed. I would hate to have sex under those conditions. I've even chucked a few condoms their way from my bunk bed in sheer frustration.


Nope, it was either that or my mom's house. Later on I had an apartment, but the roommate there was an extremely odd bipolar guy who legitimately cock blocked me by creeping girls out.

AforAspie wrote:"the guys who chase after girls all day are going to work at Mcdonalds." thx parents and teachers


:lol: :lol: :lol:

As if that matters. You can live a happy life as a McDonald's worker in a first world country. Working at McDonald's isn't like being a starving African making 10 cents a day. You can make enough to have three filling meals per day, plus pay for rent, gas, and internet as a McDonalds employee. But it's impossible to be happy as an incel, no matter how well you do in your career. I would gladly give up my bachelors degree to trade places with a high school jock who gets to bang girls in their prime, even if I do end up at McDonalds.
Image
Image
[img/]http://i58.tinypic.com/5uhenn.jpg[/img]

RodgerRabbit wrote:Trying to fix yourself is literally a race against the clock. It's a catch 22. By the time you've fixed all the flaws that prevented you from slaying, you will have lost the one thing most essential to slaying in the first place -- youth.
NewGenious119 wrote:This idea that nobody owes anyone anything completely goes against the entire point of even having a society in the first place. If society doesn't owe an individual person anything, then the individual owes society nothing either, so don't be surprised when they take their frustration out on the world.

There is absolutely NO GOOD reason why, in the 21st century, every person shouldn't have their basic needs met. That means food, shelter, clothing, and transportation for all and, yes, if you are a male, sexual access to attractive females as that is considered a basic need for men as well.
Leebyunghun wrote:The number one source of strife in human existence is the inequality of looks among the male species.
germanDream wrote:a woman would fuck a cute dog or horse over an average faced man ANY day of the week. its not even close. women are repulsed by non male model men
PuaKiller wrote:Most women couldn't last a month as an incel male. They'd suicide. Prostitution would be legal worldwide and virgin shaming would cease if women were put in the shoes of an incel male for even a month. They couldn't handle it.
firehaze wrote:If a girl has never made it obvious that she likes you then you're a lot more subhuman than you think.



http://twitter.com/incelvoice

#NoHymenNoDiamond

Anti-Degeneracy crew

https://www.reddit.com/r/Truecels/

SupportLocalSluts wrote:I missed out on dorm sex at 18. However, at 23 I banged 5 girls in their dorm rooms.

2 of the girls were 19 (freshmen), one was probably over 21, and the other two were 20.

Let me tell you something about dorm sex: it sucks. If the girl has bunk beds, it is fucking rubbish. I had people (her roommate & her roommate's bf) walk in on me banging one of the girls multiple times. No privacy. It's legit awful.



LOL. Come to think of it, that is pretty shit lol. I used to have to sleep in one of those things. I couldn't imagine trying to fuck a girl there haha.

OmegaKV wrote:
AforAspie wrote:"the guys who chase after girls all day are going to work at Mcdonalds." thx parents and teachers


:lol: :lol: :lol:

As if that matters. You can live a happy life as a McDonald's worker in a first world country. Working at McDonald's isn't like being a starving African making 10 cents a day. You can make enough to have three filling meals per day, plus pay for rent, gas, and internet as a McDonalds employee. But it's impossible to be happy as an incel, no matter how well you do in your career. I would gladly give up my bachelors degree to trade places with a high school jock who gets to bang girls in their prime, even if I do end up at McDonalds.


Depends on where you live and how much government assistance you can get. Where I live you could never work at McDonalds and afford that.
Image

Previous

Topic Tags

Return to Shitty Advice

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot], KnightCavalier and 107 guests