Rate im mtf

Post a reply

Smilies
:pistodouble: :-D :oops: :-) :wink: :cool: :razz: :walk: :zzz: :pistoldouble: :rambo: :uzi: :D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode is ON
[img] is ON
[flash] is ON
[url] is ON
Smilies are ON
Topic review
   

Expand view Topic review: Rate im mtf

Post by Pinkprincessss » Mon Jun 03, 2019 1:00 pm

2/10 and that’s generous sorry but u shall never have my facial aesthetic beauty

Post by zizuke » Fri May 31, 2019 9:18 pm

NACK

Post by Cyanider » Thu May 30, 2019 1:00 am

Lemme smash real quick

Post by umaa » Wed May 29, 2019 1:37 pm

omg!!
if this is real then you look so pretty! <3
i loveee your two tone hair, and your face has such a nice shape to it and is super feminine!
also im loving those eyelashes and eyebrows!
overall, tbh you look gorgeous! dont let anyone tell you otherwise

Post by Kid Handsome » Wed May 22, 2019 1:15 am

I'm not sure what to rate you.

Your hair is at least two shades. Pick one. Get some sun. You don't look like you have a weight problem.

I'd do you as is, assuming you keep yourself up to date on all feminine hygiene issues. Spend less time taking fucking pictures of yourself.

Post by Lament____ » Sun May 19, 2019 8:58 pm

Perfection <3 wanna talk?

Rate im mtf

Post by Ghostly figure » Sun May 12, 2019 7:26 am


Top

Expand view Topic review: Rate im mtf

Post by Pinkprincessss » Mon Jun 03, 2019 1:00 pm

2/10 and that’s generous sorry but u shall never have my facial aesthetic beauty

Post by zizuke » Fri May 31, 2019 9:18 pm

NACK

Post by Cyanider » Thu May 30, 2019 1:00 am

Lemme smash real quick

Post by umaa » Wed May 29, 2019 1:37 pm

omg!!
if this is real then you look so pretty! <3
i loveee your two tone hair, and your face has such a nice shape to it and is super feminine!
also im loving those eyelashes and eyebrows!
overall, tbh you look gorgeous! dont let anyone tell you otherwise

Post by Kid Handsome » Wed May 22, 2019 1:15 am

I'm not sure what to rate you.

Your hair is at least two shades. Pick one. Get some sun. You don't look like you have a weight problem.

I'd do you as is, assuming you keep yourself up to date on all feminine hygiene issues. Spend less time taking fucking pictures of yourself.

Post by Lament____ » Sun May 19, 2019 8:58 pm

Perfection <3 wanna talk?

Rate im mtf

Post by Ghostly figure » Sun May 12, 2019 7:26 am


Top